Garanciális ügyek
Vásárláskor kérjük vegyék figyelembe, hogy a dobozon kismértékú sérülés, benyomódás előfordulhat, melyek szállítás során keletkeznek még gondos csomagolás esetén is, valamint néhány termék már igy érkezett hozzánk. Ezen sérülések kismértékúek, nem befolyásolják a használhatóságot, sem esztétikailag nem zavaróak. Nagyobb mértékben sérült dobozos termékeink az akciós kategória alatt találhatóak.
GARANCIA:
Termékeinkre garanciát a vásárlástól számított 60 napig biztosítunk, az alábbi feltételekkel
- Teljes értékben megtérítjük a termék árát postaköltséggel, amennyiben a probléma a mi hibánkból keletkezett - nem a kért termék kiszállítása.
- Szállítási sérült termék esetén szükség van a GLS futár által kiállított elismervényre,a sérült csomagról és tartalmáról készült képre, enélkül reklamációt nem tudunk elfogadni
- Hiányos és minőségi hibás termékek - az általunk értékesitett termékekre a vásárlástól számított 60 napig fogadunk el reklamációt, az alábbi feltételek mellett:
1. HIányzó darabok:
Ritkán,de sajnos előfordul, hogy a puzzle kirakása után hiányzik egy darab. Legtöbb esetben a hiányzó darab előkerül, ha jól körbenézünk a munkaterület környékén, a dobozban, ruha zsebben, illetve egyéb, gondolatunkban fel sem merülő helyeken. Mielőtt egy puzzle-t végképp hiányosnak könyvelünk el, érdemes várni 4-5 napot.
Amennyiben nem kerül elő, a legtöbb esetben célszerű közvetlenül a gyártóval felvenni a kapcsolatot a pótlás érdekében. Számos gyártó örömmel biztosít hiányzó darab pótlást és a kontakt form a weboldalukon megtalálható.
Kérünk mindenkit, hogy probléma esetén forduljanak hozzánk bizalommal, de vegyék figyelembe, hogy hiányzó darab pótlására nincs módunk viszont megprobálunk a lehetőségeinkhez mérten segitséget nyújtani a webáruházunkban levásárolható "kredit kód" biztosításával.
2, Minőségi hibás termékek
A termék cseréjét a legtöbb esetben a korlátozott készlet elérhetőség miatt nem tudjuk biztosítani, és bár teljesen megértjük a csalódottságot, kérjük minőségi panaszaikkal forduljanak a gyártóhoz. Amennyiben ez nem vezet eredményre, a termék visszaküldése után a termék árát visszatérítjük a webáruházunkban levásárolható "kredit kód" formájában , a postaköltség megtéritését azonban sajnos nem tudjuk vállalni.